Презервативи замість туалетного паперу
Німці запасаються лише туалетним папером і локшиною?
Неправда, кажемо ми з Mister Size, презервативи також демонструють зростання продажів майже на 40 відсотків.
Спочатку це була просто маленька замітка, а потім жарт, який став вірусним в Інтернеті: Французи - так було сказано - запасаються презервативами під час пандемії коронавірусу, в той час як німці запасаються туалетним папером. Ми в Mister Size не можемо зрозуміти, чому вся Європа сміялася з дірок між Альпами та Північним морем. Наші цифри, особливо з нашого партнерського магазину Vinico.com, говорять про щось зовсім інше і підходять для відновлення національної гордості німців: Відколи німців заохочують працювати в домашньому офісі і залишатися вдома, продажі презервативів неухильно зростають. Після двох тижнів домашньої ізоляції ми маємо збільшення замовлень приблизно на 40 відсотків. Ми переконані: "Коли справа доходить до нашого бажання сексу, ми, німці, кращі, ніж наша репутація".
Навіть під час кризи німці мають бажання займатися сексом
Ми не можемо скаржитися на відсутність інтересу до нашої продукції навіть у "нормальні" часи. Німці мають не менше сексуального бажання, ніж представники інших національностей.
Наш засновник Ян Вінценц Краузе знає, про що говорить, адже він спирається на багаторічний досвід. Після того, як Ян Вінценц Краузе, якому тоді було 17 років, роздавав презервативи під час передвиборчої кампанії Рудольфа Шарпінга у 1994 році, які після тестування виявилися нав'язаними, він запитав себе, чому презервативи насправді так погано сидять і тим самим псують задоволення від користування ними. Тож він спочатку пройшов стажування у виробника презервативів Billy Boy, які відомі по всій Німеччині, а потім разом зі своїм братом запрограмував перший у світі онлайн-консультант з вибору презервативів. "Я хотів поділитися знаннями, які набув у цій галузі. Чоловіки, які шукали презервативи, підібрані на замовлення, були в захваті. Так виникла наступна ідея". Зі свого дитячого садка в Бонні він відкрив інтернет-магазин презервативів і залучив усю родину до постійно зростаючого бізнесу з виробництва контрацептивів.
У пошуках ідеального презерватива
Сьогодні, чверть століття потому, розплідник перетворився на компанію середнього розміру, що входить до групи компаній Vinergy. Ми все ще зацікавлені в ідеальному презервативі, який би підходив. А також презерватив, який є надзвичайно приємним на дотик і який приємно носити. З Mister Size ми досягли нашої мети. Ми щойно повторно замовили кілька мільйонів презервативів у нашого виробника в Малайзії. Лише за другий тиждень заборони контактів через коронавірус - коли з'явилося більше часу для спілкування вдома - наш партнер, магазин Vinico.com, відправив кілька тисяч партій презервативів приватним клієнтам, не рахуючи відправлень для роздрібних торговців по всій Європі, які продають презервативи у своїх інтернет-магазинах. Під час коронавірусу ми навіть найняли більше співробітників, щоб впоратися з постійно зростаючим попитом. "Звичайно, захист наших співробітників близький до наших сердець, тому ми вжили відповідних заходів, щоб захистити їх від зараження вірусом".
А що німці роблять з презервативами, які вони замовляють онлайн? Напевно, вони використовують їх швидше і з більшим задоволенням, ніж запаси туалетного паперу.