Skip to main content

Коли йдеться про безпечний секс, без презервативів не обійтися

Наші керуючі директори Єва та Ян Вінценз Краузе про потенціал презервативів у роздрібній торгівлі еротичними товарами.

Безумовно, неможливо уявити собі еротичні магазини без презервативів, але очевидно, що вони вже не знаходяться в центрі уваги, як це було раніше. Проте потенціал цих товарів великий, як пояснюють у цьому інтерв'ю Єва та Ян Вінценц Краузе, виконавчі директори компанії Vinergy GmbH. Вони дають поради та рекомендації щодо того, як цей потенціал можна реалізувати та використати на власну користь.

Пане Краузе, презервативи доступні від багатьох виробників, але ви є справжнім піонером у створенні презервативів на замовлення. Очевидно, що презервативи повинні бути в кожному еротичному магазині, але виникає враження, що вони були витіснені іншими товарами, особливо любовними іграшками. Це спостереження правильне чи перебільшення? І яку роль у цьому контексті можуть відігравати ваші презервативи, виготовлені на замовлення?

Ян Вінценц Краузе: Можливо, люди не думають про презервативи у зв'язку з еротичними магазинами. Але я переконаний, що кожен добре укомплектований еротичний магазин повинен мати різноманітний вибір презервативів як частину свого привабливого асортименту. З 1970-х до 1990-х років порнофільми були головним двигуном продажів в еротичних магазинах. Інтернет докорінно змінив цю ситуацію. Люди все частіше дивляться порно онлайн. У той же час, різноманітність любовних іграшок різко зросла, вони стали прийнятними. На мою думку, іграшки створили більше простору для еротики. І тут, звичайно, презервативи є дуже важливим елементом.

Що ви скажете тим, хто каже, що презервативи сьогодні пропонуються, продаються і купуються скрізь - в електронній комерції, аптеках і т.д.? - і тому немає сенсу приділяти цим товарам надто багато уваги в еротичній роздрібній торгівлі?

Ян Вінценц Краузе: Більшість еротичних товарів - іграшки, лубриканти, білизна - сьогодні пропонуються в електронній комерції та інших каналах продажу. Але в багатьох аптеках ви також можете знайти лубриканти та іграшки на додаток до презервативів. Це дуже хороші і важливі пропозиції. Однак я переконаний, що в еротичному магазині панує зовсім інша атмосфера і є набагато більше консультативного ноу-хау про товари. Під час моїх численних візитів до еротичних магазинів, таких як спеціалізовані магазини "Оріон", мене завжди вражають знання продавців-консультантів. Покупці отримують користь від хороших порад, тому що це може в кінцевому підсумку допомогти їм мати кращий секс.

Як роздрібна торгівля еротичними товарами може краще використовувати потенціал презервативів? Як можна знову вдихнути нове життя в тему "презервативи на еротичному ринку"?

Ян Вінценц Краузе: Щоб краще використовувати потенціал презервативів, я бачу поєднання хороших порад, правильного продукту і додаткових продажів навколо теми презервативів. Однак для цього презерватив повинен ще більше вийти із зони табу. Еротичний ринок може дати поштовх усій темі своїм власним наступом.

Як роздрібна торгівля еротичними товарами може сильніше доносити повідомлення, що походять від презервативів, а саме "безпечний секс"?

Єва Краузе: Державні організації, такі як BZgA (Федеральний центр медичної освіти), вже багато років інтенсивно пропагують безпечний секс і використання презервативів. На мою думку, Німеччина є дуже показовою в цьому відношенні. Роздрібна торгівля еротичними товарами може спиратися на це і допомагати людям знайти правильний презерватив завдяки своїй консультативній функції. Тому що презерватив, який підходить так само добре, як друга шкіра, відчувається краще і безпечніше. І тільки тоді, коли пара відчуває себе комфортно під час сексу, вона потягнеться за презервативом як за чимось само собою зрозумілим.

Ви пропонуєте численні інструменти, за допомогою яких ритейлери можуть привернути увагу до презервативів вашого бренду MISTER SIZE. Які саме?

Ян Вінценц Краузе: Ми є єдиним виробником презервативів, який пропонує дуже комплексні рішення та відповідні інструменти для будь-якої мети. Навіть дизайн нашої упаковки вказує на правильний розмір презерватива. Сині смужки різної ширини вже вказують на потрібний розмір на полиці. Це працює без необхідності вимірювати. Для стаціонарної спеціалізованої торгівлі довідник розмірів використовується зі знімною вимірювальною стрічкою на вітрині. Наразі ми обладнали цією системою понад 150 магазинів ORION у Німеччині. Condom Sizer - це чудовий інструмент для ознайомлення людей з темою розміру презервативів в ігровій та розважальній формі. Ми використовуємо Sizer на таких заходах, як вечірки та виставки. Ми надаємо його нашим торговим партнерам сімома мовами. Наша остання розробка - тестовий набір: три презервативи різних розмірів з вимірювальною стрічкою в одній упаковці. Завдяки цій пропозиції наші партнери з дистрибуції можуть заробляти гроші з самого початку.

Розкажіть, будь ласка, про те, як ритейлери використовують ці інструменти і якого успіху вони досягають за допомогою них?

Ян Вінценц Краузе: Довідник розмірів дуже добре сприймається покупцями. І довідник розмірів на вітрині вже використовується в багатьох спеціалізованих магазинах. Він буде використовуватися у все більшій кількості магазинів. Зараз ми пропонуємо його більш ніж 10 мовами. Ми отримуємо багато хороших відгуків, тому що це простий інструмент, який ми надаємо ритейлерам безкоштовно.

Наскільки ви координуєте дизайн своїх інструментів з потребами роздрібної торгівлі?

Єва Краузе: Під час розробки вітрини для довідника розмірів я інтенсивно обмінювалася думками зі спеціалізованими магазинами ORION. Наш перший прототип спочатку був занадто великим. Крім того, він був лише однією мовою, а саме німецькою. Завдяки зворотному зв'язку з магазинами ORION ми вдосконалили дисплей і врахували побажання в нашому поточному продукті. Крім роздрібних торговців, ми, звичайно, отримуємо відгуки від клієнтів та консультантів з питань статевого життя.

Зокрема, коли йдеться про презервативи, це також питання спеціальних знань і консультування, про яке ми вже говорили. Як виглядає ваша підтримка в цьому плані? Чи пропонуєте ви тренінги з використання продукції та продажу?

Ян Вінценц Краузе: Ви говорите про дуже важливу і часто недооцінену тему. Коли йдеться про безпечний секс, без презервативів не обійтися. І чим більше і краще дилери та користувачі знають про це, тим більший успіх. У мене теж постійно з'являються ідеї, якими я можу поділитися на тренінгах. Наприклад, коли я в дорозі в Німеччині, мені подобається спонтанно заглядати в еротичні магазини, що призводить до цікавих розмов і діалогів. Крім того, з моменту заснування Corona ми значною мірою покладаємося на онлайн-навчання, яке ми пропонуємо через Loom On Demand. Працівники магазину можуть переглядати наші відео, які ми розробили так, щоб вони тривали менше 5 хвилин. А через Zoom я також проводжу тренінги в прямому ефірі тривалістю від 45 до 60 хвилин, де я можу більше відповідати на запитання. Родзинкою наприкінці наших тренінгів є виробництво презервативів наживо, коли я виготовляю презерватив з рідкого латексу на очах у учасників. Після цього не повинно залишитися жодного питання без відповіді.

Вперше інтерв'ю було опубліковано в журналі eLine Magazine 07/2022: www.eline-magazine.de

Mister Size
Більше речей

Одягніть презерватив правильно - як це зробити, щоб не дратувати

Читайте зараз

Дружба+, спілкування, відкриті стосунки та полігамія – що таке сучасні моделі стосунків?

Читайте зараз

Неважливо, великий чи маленький - я люблю свій пеніс

Читайте зараз